5 echipamente pentru birou care nu trebuie să lipsească din firma ta

28
Sursa: www.gregoryboyd.com

Indiferent dacă ai o afacere mică la început de drum, sau eşti un veteran pe piaţă, cu siguranţă munca de la birou va fi cu mult mai uşoară şi plăcută dacă dispui la sediu de anumite echipamente absolut necesare în orice birou. Astfel de achiziţii cu siguranţă se vor dovedi a fi foarte rentabile, deoarece nu mai este nevoie să apelezi la serviciile altor firme pentru ca documentele tale sau articolele publicitare să capete viaţă. În plus nu vei economisi doar bani ci şi timp. Lucrările tale vor lua forma dorită mult mai rapid şi fără bătăi de cap, cauzate de lipsa de comunicare sau alte probleme tehnice survenite.

Imprimanta multifuncţională

Imprimanta multifuncţională este absolut necesară în orice birou. Fie că ai nevoie de copia unui document, sau să scanezi anumite documente şi să le trimiţi prin mail sau fax; fie că eşti nevoit să printezi anumite documente primite prin poşta electronică, facturi întocmite prin intermediul unui program electronic, fotografii, cărţi de vizită, afişe în tiraj mic, un catalog sau o ofertă, imprimanta multifuncţională este alegerea cea mai potrivită pentru afacerea ta. Pe piaţă există o gamă variată de astfel de dispozitive, iar alegerea o faci în funcţie de nevoi şi cerinţe, dar şi de preţ. Performanţa costă, de aceea când faci o astfel de investiţie trebuie să ţii cont de nevoile companiei, tirajul lunar de foi printate, de rulaj şi de costul consumabilelor.

Laminator

Pentru ca afişele, cărţile de vizită, ecusoanele sau anumite documente să aibă o viaţă cât mai lungă, vă recomand achiziţia unui aparat de laminat. Atenţie însă! Actele oficiale eliberate de animite autorităţi nu trebuiesc înfoliate, altfel riscaţi ca acestea să fie declarate nule. Laminarea altor documente garantează protecţie împotriva murdăriei, umezelii, razelor directe ale soarelui în cazul afişelor,  dar şi o rezistenţă ridicată la rupere sau alt tip de distrugere accidentală. Un laminator va da un plus de profesionalism cataloagelor de prezentare şi cărţilor de vizită realizate direct la tine în birou. În plus aceste echipamente sunt foarte uşor de folosit, mai ales cele cu laminare la rece!

O tablă magnetică

Acest tip de echipament este ideal pentru realizarea de prezentări, comunicate,conferinţe,  şedinţe sau alt tip de dezbateri. Utilizarea acestor table magnetice ajută la stabilirea obiectivelor şi trasarea acţiunilor.  În plus, ajută şi la trecerea peste puncte cheie într-o anumită situaţie sau expunerea unor idei. Pe suprafaţa acesteia se poate scrie şi şterge foarte uşor, sau se pot utiliza magneţi pentru afişarea de meme-uri sau alte informaţii utile. Cu siguranţă îţi vei impresiona clienţii cu o astfel de prezentare, dar şi angajaţii vor reuşi mai uşor să atingă punctele strategice afişate pe un astfel panou după fiecare şedinţă.

shutterstock_103084553
Sursa foto: www.advancedquickprinting.com

Un aparat de îndosariat

Dacă vrei ca documentele tale să fie păstrate în ordine, obişnuieşti să printezi diferite oferte, conversaţii importante sau de ce nu, chiar reţete, atunci presupun că intenţinezi să le păstrezi în ordine. Cea mai accesibilă şi rentabilă soluţie este achiziţia unui aparat de îndosariat. Prin intermediul acestui echipament, poţi realiza cu succes diferite broşuri de prezentare cu un finisaj elegant şi de calitate superioară. Aspectul profesionist al documentelor îndosariate, nu numai că le va spori încrederea celor din jur în compania ta, dar şi munca pe care o prestezi va fi cu mult uşurată.

Un trimmer sau o ghilotină

Ghilotina oferă posibilitatea de a tăia cu precizie mai multe coli dintr-o singură mişcare.

Spre deosebire de ghilotină, trimmer-ul oferă o precizie mai ridicată de decupare. Astfel, poţi tăia hârtia în forme mai puţin obişnuite, rapid şi fără prea mult efort.

Indiferent dacă optezi pentru un trimmer sau o ghilotină, un astfel de echipament nu ar trebui să lipsească din birou. Cu ajutorul acestuia vei tăia hârtia perfect la dimensiunile dorite fără erori sau fără bătăi de cap. Astfel îţi va fi mai uşor să realizezi flyere de orice dimensiune redusă. Sau cărţi de vizită ori broşuri în formă triunghiulară, dacă asta îţi e plăcerea. Datorită unui astfel de echipament, îţi va fi mai uşor să decupezi fotografia mult dorita, sau să îţi realizezi propria carte de vizită.

Aceste echipamente pot fi utilizate cu succes la birou, dar şi acasă, mai ales dacă obişnuieşti să lucrezi la domiciliu. Acestea îţi vor uşura mult munca, iar documentele tale vor avea un aspect profesionist.

28 COMENTARII

  1. Acum vad cu ce instrumente am lucrat in trecut si cat de moderne sunt acum. Sa faci un dosar era echivalentul cu a merge la sala. Imagineaza-ti sa indosariezi cateva sute de file avand la dispozitie o ladita din lemn si un instrument care se numea „sula”

  2. Toate aceste aparaturii sunt necesare pentru buna funcționare a unei firme. Nu zic ca o imprimanta mi-ar fi buna si mie doar ca mi-am luat 2 dar am avut probleme cu ele si am preferat sa plătesc pentru fiecare foaie decât sa imi bat capul cu cartușul uscat

  3. Avem de toate, doar ghilotină nu. ? Deocamdată ne descurcăm ai fără ea. Bun articolul tău, mi-a adus aminte de vremea când nu înțelegeam sensul unei firme fară panoul de prezentări. :))

  4. Sunt foarte utile produsele mentionate, dar depinde si de profilul firmei. De exemplu ghilotina la mine in firma ar fi complet inutila, n-am avea ce face cu ea. 🙂
    Daca intre timp s-ar schimba situatia, cu siguranta as solicita achizitia uneia. Eficienta este importanta, dar si timpul pe care il poti castiga.

  5. Aparat de laminat am si eu, desi nu este vorba de firma
    L-am cumparat in urma cu multi ani, pe vremea cand erau mici copiii ca sa printez si sa laminez lectiile pe care le faceam acasa, fisele pentru engleza etc.
    Fiecare din ei are cate o imprimanta, dar cred ca trebuie sa cumpar una cu mai multe functii pentru ca necesitatile incep sa creasca

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here