Fiecare început de an fiscal vine cu noi provocări. Noi calcule bugetare, noi calcule privind aprovizionarea și achizițiile. De multe ori nu trebuie să aștepți oferte speciale atunci când apar necesitățile, iar cea mai bună soluție este alegerea unei oferte avantajoase pentru compania ta.

În primul rând trebuie luat în calcul stocul disponibil la furnizor. Dacă au toate materialele necesare companiei tale. Este mult mai comod să achiziționezi toate materialele dintr-un singur loc decât să alergi prin magazine după fiecare în parte. Asta ar fi o pierdere inutilă de timp.

În al doilea rând, la fel de important este timpul de livrare. Acest aspect este direct legat de stoc, deoarece mulți furnizori preiau comanda și îți livrează marfa în decursul a 1-2 săptămâni, motivul fiind faptul că nici ei la rândul lor nu au toate materialele, iar în funcție de cereri se aprovizionează. Iar dacă tu ai nevoie urgent de materiale, această așteptare poate crea un disconfort major.

La fel de important este și prețul, mai ales dacă nu vorbim de o cantitate neglijabilă. Dacă nu se poate găsi o companie care să ofere un discount considerabil, plata la termen sau livrarea materialelor necesare periodic fără costuri de transport, atunci rămâne alegerea unui distribuitor care să ofere produsele necesare la un preț avantajos și în timp util.

Calitatea mai presus de tot. Este foarte important ca distribuitorul să aibă disponibile produse de calitate superioară de la branduri consacrate. De exemplu, în ceea ce privește produsele de curățenie, eu prefer produsele de la Sano, asta pentru că acest brand nu a dezamăgit niciodată, mai ales că sunt eficiente și prietenoase cu mediu înconjurător.

În ceea ce privește produsele de papetărie și birotică, prefer să le cumpăr mereu din același loc deoarece sunt multe mărunțișuri și nu am nici răbdare și nici timpul necesar să alerg din magazin în magazin. Prefer să le comand pe toate online: hârtie pentru birou, agende, pixuri, creioane, agrafe, bandă adezivă, capsatoare, perforatoare, dosare, tăvițe pentru documente, bibliorafturi, cleme, cutii pentru arhivare și alte produse necesare desfășurării activității.

La fel de important este și să achiziționezi constant din același loc. Clienții fideli au avut mereu de câștigat. În plus atunci când plasezi o comandă este mai ușor să alegi produsele din istoric.

Lasă un răspuns

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.