Forța de muncă a devenit un adevărat lux. Pe de o parte există mulți oameni în căutarea unui loc de muncă însă din păcate nu sunt suficient de bine pregătiți, iar pe de altă parte se caută forță de muncă ieftină, indiferent cât de ridicat este nivelul de pregătire. Este și motivul pentru care am ajuns să importăm forță. Pentru că persoanele care vin din țări subdezvoltate se mulțumesc cu puțin. La fel cum se mulțumesc și românii atunci când consideră că țările din occident sunt în delir când un român le bate la ușă în căutarea unui loc de muncă.

Mulți pleacă pentru un trai mai bun. Însă în același timp se plâng că România bate pasul pe loc, dar nu fac nimic pentru a schimba asta, pentru a contribui la evoluția unei țări cu un potențial ridicat de dezvoltare în toate domeniile.

Este foarte important ca o societate să găsească oameni potriviți pentru nevoile sale. Iar de cele mai multe ori aceștia sunt greu de găsit. Din acest motiv este ideal ca atunci când o societate este în căutarea unor persoane calificate să apeleze la specialiști în recrutrare astfel încât riscul de a pierde timp cu oameni nepotriviți să fie cât mai mic.

În același timp, o greșeală pe care multe societăți o fac este legată de faptul că nu externalizează serviciile HR. Sunt foarte multe modificări în câmpul muncii, multe metode noi și moderne de lucru menite să reducă costurile și să crească eficiența unei firme, iar specialiștii în resurse umane pot veni de fiecare dată cu soluții potrivite pentru compania ta, pot veni cu servicii resurse umane complete cum ar fi: administrare personal, studii de piață, training, evaluare salariați, calcul salarial, Outplacement, HR Outsourcing, Global Mobility.

În ceea ce privește activitățile de HR outsourcing, tipologia acesteia este definită în funcție de sectorul de activitate.

De exemplu, serviciile de field marketing pot fi accesate în diferite etape ale ciclului de viață al produsului, accelerând „rotația” acestuia și ajutând atingerea obiectivelor comerciale. Acestea implică mai multe procese cum ar fi: forța de vânzare, (atunci serviciile profesioniste includ externalizarea forței de vânzare comerciale tradiționale, reprezentanță vânzări, personal magazin, consultanță brand), Merchandising (gestionarea spațiului de pe rafturi, managementul inventarelor, afișări de produse, instalări de materiale promoționale, întreținere planograme), promoții, audit (preț, colectare date, Mistery shopping, sondaje clienți, planogramă).

Alte servicii de care puteți beneficia sunt legate de Outsourcing Industrial și Logistic. Soluțiile dedicate acestor sectoare implică preluarea separată sau integrală a unor procese din lanțul logistic sau de producție al partenerului. Acest serviciu implică: responsabilități administrative (administrare, facturare, coordonare serviciu, inspecția calității, documentare), sortare și împachetare (etichetare, ambalare, triere), logistică internă (expediere și livrare material), producție (asamblare, reelaborare, alimentare și sfârșit de linie), managementul dispozitivului (analiză, supraveghere).

Este foarte important ca toate aceste activități să fie realizate de persoane calificate care să cunoască bine fiecare produs, fiecare tip de serviciu și mai mult decât atât să cunoască toate modificările legislative care implică domeniul de activitate.

Lasă un răspuns

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.