SEO – ca sa ii mearga bine afacerii tale!

1

Este o decizie foarte buna sa iti transferi afacerea pe platforma online, mai ales in secolul in care toti se conecteaza la internet de pe diverse dispozitive. Insa, pentru a fi mereu in topul cautarilor, ai nevoie de o echipa care sa se ocupe cu optimizare SEO, pentru a fi sigur ca iesi in castig 100%!

 SEO este acronimul pentru „Search Engine Optimization”, care inseamna „optimizarea motorului de cautare” in romana, dar care este denumit mai frecvent „referinta naturala” in limbajul de specialitate. Aceasta este tehnica de pozitionare a unui site web sau a unei pagini web in primele locuri ale paginilor de rezultate ale motorului de cautare sau „SERP” pentru „Pagina de rezultate a motorului de cautare”. Motoarele de cautare sunt, de exemplu, Google, Bing, Yahoo.

Pentru a clasifica si pozitiona paginile in legatura cu intrebarile, algoritmul Google ia in considerare sute de criterii de relevanta. Acestea variaza de-a lungul timpului, in functie de ritmul actualizarilor algoritmului de catre Google. Acesta este motivul pentru care un ceas permanent este mai mult decat necesar, pentru a ramane atent si a adapta strategia de marketing in functie de modificari. Doar cercetatorii Google cunosc cu adevarat formulele matematice si computerizate care alcatuiesc algoritmul Google.

SEO pe pagina: optimizarea site-ului

Ceea ce se numeste SEO on-page se refera la SEO aplicat continutului din paginile in sine, indiferent daca sunt vizibile, invizibile sau ascunse. Optimizarea SEO presupune:

  • Etichetele de titlu < h1 >, < h2 >, < h3 >;
  • Metadescrieri;
  • Reteaua interna;
  • < alt > Etichete de atribute imagine;
  • URL-uri. 

SEO in afara paginii: optimizare in afara site-ului 

Spre deosebire de  Seo “pe pagina”, SEO “in afara paginii” este optimizarea prin legaturi create intre paginile din afara site-ului. Calitatea si numarul de link-uri indreptate catre o pagina joaca un rol esential in referinta naturala a site-ului sau paginii. 
Prin urmare, tehnica nu mai vizeaza pagina in sine, ci ceea ce va permite robotilor sa ajunga la aceasta pagina:

  • Crearea de backlink-uri;
  • Netlinking.

Optimizarea elementelor tehnice

A treia parte a SEO, optimizarea implica si elementele tehnice care alcatuiesc site-ul. Atunci trebuie sa lucram la: 

Codul HTML: limbajul robotilor motorului de cautare: trebuie sa fie bine scris si curat pentru a putea fi citit.

Certificatul SSL: asigura conexiunile si garanteaza schimburile intre site si utilizatorii sai – autentificarea serverului, integritatea si confidentialitatea datelor transmise in special. 

Pozitia in cadrul paginii de rezultat – SERP – se obtine prin scorul de relevanta pe care algoritmul motorului il atribuie paginii pentru o solicitare data. Prin urmare, aceasta pozitie este strict naturala, spre deosebire de pozitionarea rezultata din referintele platite sau SEA „Search Engine Avertising” sau „Advertising pentru motoarele de cautare” in limba romana. Prin urmare, interesul SEO este de a permite obtinerea unei pozitii mai bune in rezultatele Google prin tehnici gratuite si simplu de configurat.

Serviciile de optimizare SEO sunt modalitatea cea mai rapida de a atinge un numar mare de vizualizari pe pagina fara un efort major.

DISTRIBUIȚI

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.