Organizarea unei nunți presupune multă grijă și atenție. Indiferent dacă dorești să apelezi la o firmă specializată în organizare evenimente sau intenționezi să te implici tu personal până la ultimul detaliu, un singur este clar. După miri, nași și invitați, muzica este cea mai importantă. Nici măcar mâncarea. Bineînțeles că trebuie să fie foarte gustoasă și sănătoasă, dar puțini vor ține minte de mâncare consumata la nuntă.
Însă majoritatea vor ține minte de muzică. Pentru că muzica este cea care dă viață oricărei petreceri. Eu la nunta mea am avut noroc că am testat înainte meniul că altfel nu știam ce gust are mâncarea. Asta pentru că de grijă și emoție pur și simplu nu am putut nici măcar să gust. Însă cu muzica a fost altceva. Țin minte fiecare moment de parcă ar fi fost ieri.
Ce vă recomand înainte de a vă decide cine anume va întreține petrecerea la nunta voastră.
Gândiți-vă cine anume doriți să întrețină atmosfera la nuntă
Astăzi este la modă ca pe lângă formația care va întreține atmosfera întraga seară să aveți și câte un invitat special, de preferat vedetă. Dacă apelați la serviciile unui DJ și alegeți ca la eveniment să vă încânte invitații și o trupă cover, atunci puteți fi siguri că ați făcut alegerea potrivită.
Cât va dura evenimentul?
Până la urmă, atât invitații cât și artiști au nevoie de momente de respiro. Iar în ceea ce privește invitații este păcat să se concentreze asupra meniului timp în care muzica live încinge atmosfera. Așa că în funcție de buget puteți solicita 1, 2, 3 sau 4 seturi muzicale.
Pentru a transforma petrecerea în una memorabilă, dacă bugetul îți permite poți invita mai mulți artiști care să îți întrețină atmosfera, însă trebuie să stabiliți până la ultimul minut cine și când va cânta. Bineînțețes că asta o să stabiliți în momentul în care semnați contractul cu o astfel de trupă sau un astfel de artist.
Să vă gândiți la un buget maxim alocat pentru muzică.
Țineți cont și de faptul că orice formație nuntă vă va oferi un preț și în funcție de cât timp va presta. Degeaba vrei să-ți cânte cea mai în vogă vedetă dacă nu ai buget suficient pentru a vă ridica la nivelul pretențiilor financiare cerute de aceasta. Stabiliți clar un buget și încercați să vă încadrați în el astfel încât să nu fiți nevoiți să vă împrumutați pentru a vă plăti cheltuielile. Credeți-mă, nu merită.
Care este playlist-ul
Majoritatea românilor iubesc muzica lăutărească. Dar ce faci dacă ție nu prea îți place? E nunta ta, așa că tu faci regulile. Pâna la urmă momentul acesta trebuie să fie pentru tine memorabil, nu pentru invitați. Bineînțeles că pentru a îi împăca pe toți, mai faci și excepții. Dar e momentul tău, banii tăi așa că tu alegi cine sau ce se cântă la nunta ta. În același timp, tot tu îți stabilești playlist-ul și dacă accepți sau nu dedicații la nuntă. Ideal este să nu, pentru că nunta este despre voi nu de la X pentru Y. Dedicațiile la nuntă sunt de prost gust și total nepotrivite.
Cere un portofoliu sau alege un artist care ți-a plăcut deja cum cântă la alte evenimente.
Acesta este un detaliu foarte important în alegerea unei formații de nuntă. Este foarte important să știți pe cine chemați la nuntă, ce playlist vă oferă respectiva trupă, cât sunt dispuși să cânte la eveniment și dacă sunt dispuși să cânte și alte melodii decât cele oferite în playlist. În același timp este foarte important să vizionați cum a fost atmosfera întreținută de respectiva trupă și la alte evenimente astfel încât să știți la ce să vă așteptați și dacă respectiva trupă este potrivită pentru tema nunții tale.
Și foarte important! Rezervați din timp! Mai ales dacă doriți pe cineva anume.
Eu vă recomand să apelați cu încredere la artiști cu experiență. Nicoleta Oancea este o solistă care cu siguranță vă va transforma evenimentul în unul memorabil alături de band-ul ei. Solista a colaborat cu mulți artiști consacrați, precum Delia, Horia Brenciu, Smiley, Nico, Vlad Miriță, Gabriel Cotabiță, Marcel Pavel, Monica Anghel. În același timp a fpst concurentă la Vocea României și a avut onoarea să cânte e scene precum Eurovision 2008 în Belgrad, Ateneul Roman, Sala Palatului, Festivalul Mamaia, Cerbul de Aur.
Excelent articolul, multumesc pentru sfaturi.