Promovarea online este un domeniu vast cu multiple metode de abordare, care tin in mare parte de experienta persoanei, respectiv persoanelor, implicate in procesul de promovare. Varianta optima este crearea unui mix intre echipa de SEO si echipa care se ocupa de comunicare, cu tot ce implica aceasta.
In final, aplicand tehnicile specifice fiecarui domeniu se va constata faptul ca unul dintre elementele comune este reprezentat de realizarea si publicarea mai multor comunicate de presa. www.Ecomunicate.ro este unul dintre cele mai recomandate site-uri pentru publicarea articolelor de tip comunicat de presa recomandat atat de echipele de PR cat si de cele de SEO.
Expertii SEO cauta cele mai bune site-uri pentru comunicate de presa
Activitatea de SEO se imparte in doua etape importante: optimizarea la nivel on-page sau optimizarea pe site si optimizarea la nivel off page sau optimizarea din afara site-ului. Pentru optimizarea off page toate elementele externe site-ului care au rolul de a influenta indexarea trebuie controlate si utilizate astfel incat rezultatul campaniei sa fie cel mai bun. In aceasta categorie, cele mai importante elemente sunt linkurile. Acestea vor face diferenta dintre un site care creste si unul care stagneaza pe o pozitie inferioara.
Sunt necesare linkuri de cea mai buna calitate, cantitatea contand mai putin. In acest sens www.Ecomunicate.ro este un site cu o autoritate mare in domeniu motiv pentru care este foarte cautat de toti profesionistii din domeniul SEO. Pentru un expert SEO comunicatele de presa sunt doar o unealta prin care isi pot asigura linkurile necesare in campania lor de link building. Ulterior se va structura continutul astfel incat sa respecte normele impuse de site-ul unde comunicatele de presa vor fi publicate, insa ceea ce conteaza pentru profesionisti este strict linkul, respectiv linkurile, aprobate in continutul articolului.
Comunicatele de presa in opinia echipei de PR
Pentru echipa de PR linkul este ultima grija. Pe profesionistii din acest domeniu ii intereseaza doar continutul. Este important ca in comunicat sa fie incluse informatii cat mai elaborate si detaliate despre serviciile si produsele firmei careia ii apartine comunicatul de presa. Toate informatiile trebuie sa fie intr-o forma care sa ajunga la grupul tinta in functie de specificatiile acestuia.
In acest sens, comunicatul de presa va contine liste intregi cu avantaje oferite de firma respectiva, ceea ce o face cu adevarat unica pe piata, ofertele si promotiile existente si alte informatii similare care sa atraga atentia publicului si ca contribuie la construirea unei imagini cat mai complexe a firmei in mediul online. Se urmareste de asemenea, crearea unor comunicate de presa usor de citit, structurate cat mai aerisit, astfel incat cititorul sa poata parcurge cu usurinta intreg continutul.
Avand in vedere toate acestea, comunicatele de presa au un rol foarte important in campaniile de promovare online. Se recomanda o buna comunicare intre echipa de SEO si PR pentru ca, in momentul publicarii unui comunicat de presa, acesta sa indeplineasca toate conditiile pentru ca optimizarea sa se faca in cel mai bun mod, in acceptiunea ambelor echipe.