creare logo

O firmă de succes este o firmă care oferă tuturor clienților produse și servicii de calitate, seriozitate și disponibilitatea de a rezolva orice problemă survenită prompt.  Un brand nu se construiește peste noapte. Succesul în afaceri se obține treptat, iar drumul către vârf e plin de obstacole, suișuri și coborâșuri. Pentru a avea succes e nevoie de  investiții serioase și multă muncă.

Dacă ai reușit să devii un brand apreciat, află că presiunea asupra imaginii firmei este și mai mare. Respectul îl obții greu, dar îl poți pierde foarte ușor. La cea mai mică greșeală, o parte din ce ai construit se va dărâma. Dacă baza este însă solidă, îți va fi mai ușor să reconstruiești ce s-a dărâmat. Însă mare atenție! Un lucru reparat poate funcționa ca unul nou, însă nu va fi niciodată la fel. Adică, dacă imaginea firmei a fost afectată din anumite motive, chiar dacă ți-ai reparat greșeala sau ai dovedit că problema respectivă nu este cauzată de compania ta, vei înregistra pierderi de clienți.

Omul te va recunoaște mereu după nume, logo și ce ai făcut. Cel mai ușor de reținut este logo-ul. Până și copiii de 2-3 ani au capacitatea de a asocia logo-ul cu numele unei companii.

 

creare logo

Ce este un logo și care este rolul lui?

Logo-ul sau sigla companiei este un element de identificare a unui brand de către clienți sau potențialii clienți. Acesta este format de obicei dintr-o imagine reprezentativă pentru domeniul de activitate al companiei și un text (de obicei numele). Sunt însă sigle care au doar imaginea, însă este atât de sugestivă încât poate fi asociată cu ușurință cu numele brandului. Un mare impact îl au și siglele formate dintr-o literă scrisă într-un anumit mod sau integrată într-o pictogramă.

Un logo este extrem de important pentru companie. Mai ales că va fi prezent peste tot: în antetul actelor oficiale, reclame, cărți de vizită, panouri publicitare etc. De aceea este foarte important să apelezi la specialiști dacă ai nevoie de creare logo pentru firma ta! Gândește-te că un logo va fi imaginea firmei tale nu pentru un an sau doi ci pentru totdeauna. Practic, un logo repreyintă identitatea unui brand.

Un logo bine făcut, va fi recunoscut indiferent dacă alături de pictogramă  va exista și un text. De aceea trebuie să apelezi la oameni cu experiență în marketing, grafică și design cum sunt cei de la această agentie marketing online!

Un logo realizat de un profesionist va fi unic, realizat din elemente sugestive pentru brand și conceput în așa fel încât să aibă un impact vizual imediat. Ideal ar fi să nu conțină mai mult de 3 culori, textul să fie clar, iar pictograma să aibă legătură cu domeniul principal de activitate.

Un logo creativ și original va contribui semnificativ la promovarea afacerii și la creșterea încrederii consumatorilor brand. Te va ajuta astfel să îți îmbunătățești imaginea și să folosești sigla  în diverse campanii de marketing deoarece clienților și potențialilor clienți le va fi mult mai ușor să te identifice și să asocieze sigla cu domeniul de activitate al firmei.

Reține! Cu cât este mai simplu, cu atât impactul vizual va fi mai mare. 

4 comentarii la „Cât de important este un logo pentru firma ta?”
  1. Eu sunt blogger, nu firmă. Și totuși tocmai mi-am făcut un logo. Nu am apelat la cineva din domeniu deoarece am zis să-mi încerc întâi propriile puteri creative. Vom vedea dacă am și reușit! 🙂
    Un logo este absolut necesar iar cineva cu experiență va fi un real ajutor. Nu procedați ca mine dacă nu credeți că puteți înfrunta ca și o stâncă criticile venite de unde nici nu te aștepți! 🙂

    1. Si pentru bloggeri este important un logo. Initial si eu imi facusem unul, insa era cam uratel. Cel pe care il am acum e facut de un profesionist. BTW si un blogger pasionat de grafica, design, cu imaginatie bogata si ceva cunostinte solide de marketing poate face un logo profesional. Insa in cazul brandurilor vorbim de alt nivel. Imaginea va deveni inclusiv marca inregistrata si vor fi anumite elemente de identificare foarte bine delimitate. In plus un astfel de logo va fi creat cu ajutorul unor aplicatii cu licenta sau cu ajutorul unor echipamente speciale. (placa grafica e una din ele). Nu putem crea un logo pt un brand din imagini de pe net, fie ele si free. Poate doar imagini cumparate integral (toate drepturile asupra imaginii sa ii revina brandului).
      L.”P.S.” Fain logo, insa prea gri…pare trist… nori de ploaie, melancolie… Cuvantul nori nu se distinge, desi cred ca ai vrut sa porneasca fiecare linie care formeaza norisorul din cate un cuvant. O pata de culoare ar fi schimbat oleaca imaginea. Era mai ok albastrul cela, insa daca era unul mai inchis, iar omuletul in viziunea mea ar fi fost portocaliu ca sa existe un contrast si asezat cumva in spatele norilor, dar nu cu laptopul in mana. De ce portocaliu? Culoare calda in contrast cu albastrul norilor, care sa sugereze soarele la rasarit sau apus.
      O alta varianta ar fi fost sa scrii „dincolo de nori” fix dincolo de nori. Tot asa… sa existe un contrast intre text si pictograma.

  2. stiu ca e important sa ai un logo bun, dar nu am investit pana acum in asta. Mi-am facut un logo simplut pe un site gratuit si il folosesc pe asta pentru ca nu castig atat de mult din blogging, cat sa-mi permit sa mai investesc si in logo. Cu firmele e alta treaba.

  3. Si mie mi se pare foarte important ca o firma sau un blog sa aiba un logo frumos, care iti ramane involuntar in minte. Pana acum nu am apelat la o agentie specializata. Ma gandeam sa astept sa imi vina mie o idee, insa acum recunosc ca ma gandesc mai degraba sa apelez la cineva cu experienta in domeniu, intr-un viitor apropiat. Asta pentru a fi sigura ca iese ceva profi.
    De altfel, imi place mult logo-ul tau. Simplu, dragut si de efect. Imi amintesc ca am intrat la tine pe site acum mai multe luni si mi-a ramas in minte albinuta. Acum am ajuns intamplator aici si mi-am dat dat seama ca mai intrasem la tine pe site.

Lasă un răspuns

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.