Ai nevoie de o specializare în vânzări pentru a fi cel mai bun de pe piață? Află ce trebuie să faci!

1

Tocmai ce ți-ai deschis o afacere și ai simțit deja gustul amar al eșecului?  Nu este cazul să renunți. Orice început este greu. Chiar dacă ai produse de calitate la prețuri mici, există riscul să nu fii suficient de convingător pentru clienți. Dacă dorești să guști însă și din gustul succesului, nu trebuie să investești doar timp și bani în afacere ci să apelezi la câteva strategii care să te propulseze către vârf.  Important este să știi cum să-ți atragi clienții și cum să îi convingi să cumpere. Însă pentru asta ai nevoie de un training in  vanzari prin intermediul căruia să înveți cum să-ți promovezi mai bine produsele pentru a le vinde, dar și cum să comunici cu clienții și angajații.

Cu ce te poate ajuta un training în vânzări?

Poate pare un paradox, dar sunt persoane care au capacitatea de a face bani și din piatră seacă și care ar putea vinde obsolut orice. Unele obiecte chiar la prețuri cu multe zerouri. Un exemplu foarte bun vine chiar din lumea artistică. Există tablouri la care licitațiile ajung  la milioane de euro, deși sunt pur și simplu niște măzgăleli pe care le-ar putea face oricine. Dar deh… gusturile nu se discută! Ce vreau să subliniez este faptul că acel tablou „spune o poveste”, iar acea poveste îi crește considerabil valoarea.

Orice antreprenor își dorește să își dezvolte afacerea și să-și crească numărul de clienți noi, să îi determine pe cei existenți să revină, să își crească cifra de afaceri implicit și profitul.

Pentru asta  ai nevoie de un curs de vânzări pe care îl poți face prin Grupul Traininguri Specializate Romania! Prin intermediul acestuia beneficiezi de un întreg program de dezvoltare personalizat pentru afacerea ta. Astfel, vei avea parte de un curs de vânzari unic.

Pe scurt, programul va cuprinde:

  • strategii despre îmbunătățirea abilităților de comunicare și relaționare dintre reprezentanții companiei și clienți,
  • tehnici despre ce înseamnă spiritul de echipă, îmbunătățirea comunicării dintre angajați și motivarea acestora în funcție de rezultatele obținute
  • aplicarea eficientă a tehnicilor de vânzare consultativă și persuasivă
  • metode prin care să-ți convingi clienții că brand-ul tău e cea mai bună alegere.
  • studiu de piață și identificarea nevoilor clienților, iar mai apoi adaptarea afacerii la cerințele și nevoile acestora
  • formarea și consolidarea încrederii și a legăturii dintre companie și clienți.

Care sunt rezultatele?

Depinde foarte mult de cât deschis ești tu spre nou și cât de comunicativ ești cu cei din jur. La un astfel de training înveți cum să comunici cu clienții, însă în lumea vânzărilor ai de multe ori de confruntat anumite situații și provocări pe care le vei depăși doar cu mult calm. De aceea, la fel de important pentru compania ta este și o organizare de team building pentru a îți pregăti profesional cât mai bine toți angajații. În plus, este o ocazie excelentă de a vă cunoaște mai bine reciproc, de a vă distra în timp ce învățați și chiar de a lega prietenii.

Nu trebuie să uităm că atunci când lucrăm cu oameni, misiunea nu este tocmai una ușoară deoarece sunt persoane care provin din diverse medii educaționale sau pur și simplu nu au o dispoziție prea bună. Iar dacă persoana din fața ta are o atitudine nepotrivită, tu trebuie să știi cum să eviți un eventual conflict verbal și să aplanezi o situație neplăcută. De exemplu, dacă ai un client nemulțumit, trebuie să afli care îi este nemulțumirea și să cauți soluții pentru a rezolva problema. În același timp, este esențial să păstrezi o atitudine pozitivă față de companie, dar și față de tine și client.

Foarte importantă este și consolidarea relație bazată pe încredere. La imaginea unui brand se lucrează mult, uneori ani de zile. Iar pentru a o păstra intactă, trebuie să fii onest și să câștigi încrederea tuturor. Și nu numai să o câștigi, ci și să o păstrezi. Din păcate, de multe ori o singură greșeală îți va distruge tot ce tu ai construit în ani de zile. Din acest motiv, încrederea este parte esențială din fundația unei companii, iar la consolidarea ei contribuie fiecare angajat.

Toate acestea se învață însă în timp atât din experiența ta cât și a altora. De aceea un astfel de training este absolut necesar pentru orice companie în dezvoltare!

 

DISTRIBUIȚI

1 COMENTARIU

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.