7 sfaturi pentru ca restaurantul tău să aibă succes

21

serendipity-bucuresti-2016_6633_2_1466517769

Când deschizi un restaurant sunt multe lucruri de realizat pentru ca acesta să atragă cât mai mulţi clienţi. În primul rând, gândeşte-te care este publicut ţintă şi ce buget ai, pentru a şti cu exactitate ce trebuie să faci în continuare.

Locaţia

Locaţia este un criteriu destul de important. Cu cât este mai central, cu atât şansa de a avea în permanenţă clienţi în local creşte. Pentru zonele extraurbane, alegeţi popasuri cu un trafic intens.

Spaţiul

Spaţiul este esenţial atunci când deschizi un restaurant. Trebuie să fie suficient de încăpător pentru a primi un număr mai mare de persoane în cazul în care intenţionaţi să închiriaţi restaurantul pentru nunţi, botezuri, aniversări sau petreceri corporate. Ţine cont şi de locurile de parcare.  Nu toţi oamenii iubesc alcoolul, iar mulţi clienţi preferă să vină cu maşina personală la restaurant datorită faptului că este mai confortabil şi economic.

Personal calificat

Angajează doar personal calificat cu referinţe bune în industria alimentară. Aceştia trebuie să ştie să lucreze perfect în echipă. În industria alimentară, nu există loc de greşeli. În plus, este important ca aceşti oameni să depună pasiune în ceea ce fac. Pasiunea se va vedea în fiecare farfurie creată şi servită.

Mâncare delicioasă

Mâncarea trebuie să aibă savoare, să aibă acel gust de acasă, dar cu un plating demn de un restaurant de top. Cumpără mereu ingrediente proaspete de cea mai bună calitate. Ingredientele noi, care nu au mai fost folosite în bucătăria, trebuie mai întâi testate, apoi utilizate pe termen lung.

Meniuri unice

Fii creativ. Adu săptămânal ceva nou în meniu, ceva reprezentativ pentru restaurant. Oferă preparate tematice. Crează un top al celor mai comandate meniuri. Adu periodic un bucătar chef specializat în bucătării din diverse colţuri ale lumii şi oferă meniuri specifice zonei alese cu diverse ocazii. De exemplu miercurea şi vinerea poţi oferi mâncare indiană, sâmbăta din bucătăria japoneză, iar duminică un meniu chinezesc. Nu te baza doar pe preparatele tematice. Meniul de bază e literă de lege.

Mobilier şi decoraţiuni

Crează un mediu preietenos, plăcut, familiar şi mai ales curat. Apelează la specialişti precum cei de la Evo horeca, pentru a primi consultanţă de specialitate în ceea ce priveşte amenajarea spaţiului din localul tău. Achiziţionează mobilier evenimente de cea mai bună calitate. Îndrăzneşte să te joci cu luminile, culorile şi formele. Alege mobilier practic, dar cu un design deosebit, plăcut… crează o ambianţă familiară, prietenoasă, care să dea senzaţia de relaxare. Ieşi în evidenţă printr-un aranjament unic şi design inovator. Personalizează-ţi scaunele, mesele sau vesela.

Promoţii şi oferte de nerefuzat

Oferă în permanenţă câte promoţii care să atragă. De exemplu: la două pizza comandate, aveţi una gratis. Ori: la o pizza mare, primiţi un suc la 0,5 l sau o bere la 0,5 le la alegere. Sau: la un meniu de peste 50 lei, aveţi apa din partea casei. Sau pentru comenzi mai mari de 80 lei, copii de pană la 14 ani au o masă gratis. Oferă discount-uri clienţilor fideli şi diverse tombole.

Astfel vei atrage din ce în ce mai mulţi clienţi.

 

DISTRIBUIȚI

21 COMENTARII

  1. eu am boala pe personalul angajat… nu-mi place deloc cand in restaurant nu e nimeni, dar niciun ospatar nu vine sa ia comanda. mor cand se intampla asa! la mobilier si aranjare mai las de la mine, dar la oameni…

  2. Toate aspectele sunt importante si de multe ori ele garanteaza si succesul. Tin minte ca am fost intr-un local cu sotul acum ceva timp si am comandat un preparat care a lasat de dorit. Pana si eu care sunt antitalent la bucatarit as fi avut mai multa imaginatie. Am zis, gata, nu-mi mai trebuie. Fug de el ca de ciuma 🙂
    In rest, ador ambianta, sa ma simt relaxata, sa am parte de acel moment de bucurie cat stau acolo.

  3. Mancarea, personalul si locatia sunt cele mai importante dupa mine. Conteaza si restul, dar daca nu imi e comod sa ajung acolo, nu imi place mancare sau daca ma streseaza personalul, nu mai trec in veci pe acolo.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here