Testare #suportclientinonstop de la #Flanco!

11

Astăzi testăm…  Nu este vorba de un produs ci, de noul serviciu lansat de către #flanco şi intitulat #suportclientinonstop!

Flanco a lansat un nou serviciu de asistenţă telefonică gândit astfel încât timpul de aşteptare pentru ca apelul să fie preluat de către un operator să fie cât mai scurt. Probabil aţi fost şi voi puşi în situaţia neplăcută să întâmpinaţi o problemă cu un anumit tip de serviciu sau o comandă de pe un anumit site. Faptul că sunteţi nevoiţi să aşteptaţi minute bune până când un operator al serviciului relaţii cu clienţii să vă preia apelul, de multe ori vă scoate din sărite de uitaţi şi de ce aţi sunat, iar cei mai irascibili din fire îşi varsă mânia pe interlocutor, deşi nu este vina acestuia că dumneavoastră aţi avut parte de diverse neplăceri cu serviciile oferite. Tocmai pentru ca această situaţie să fie evitată, Flanco a creat o aplicaţie care vine în ajutorul clienţilor 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână.

Flanco şi-a propus ca un apel să fie preluat în maxim 40 de secunde, reducând astfel în permanenţă timpul de aşteptare. Serviciul este implementat de două luni, iar în acest interval, majoritatea apelurilor au fost preluate în cel mult 20 de secunde. Aş putea spune că vorbim de un record, ţinând cont că niciun alt operator care are disponibil un serviciu de relaţii cu clienţii nu oferă un interval atât de scurt de preluare apeluri. De obicei se aşteaptă de la 10 minute în sus, doar în cazuri fericite, apelul este preluat mai repede. Şi asta o spun din proprie experienţă!

La provocarea lansată de prietenii virtuali de la Blogal Initiative, am dorit să mă conving şi eu că aplicaţia funcţionează, aşa că am iniţiat un apel la unul din numerele disponibile pe site, pentru a verifica dacă timpul de aşteptare este chiar atât de scurt. Spre convingerea mea, chiar este! Puteţi verifica în filmuleţul de mai jos!

https://www.youtube.com/watch?v=UIeZpgrZ2HM

După iniţierea apelului a intrat roboţelul care a prezentat în 25 secunde noul serviciu de relaţii cu clienţii! Spre surprinderea mea, imediat după ce roboţelul “şi-a încetat discursul”  am fost preluată imediat de către o operatoare. Deci în 4-5 secunde! Nici nu a apucat să sune în cască. 😛 Poate am fost eu mai norocoasă! Persoana de la celălalt capăt al firului, foarte amabilă mi-a răspuns la obiect la întrebarea mea. Am întrebat doar dacă pot cumpăra accesând o finanţare. Nu am mai insistat asupra altor detalii pentru că scopul apelului era să testez serviciul! Dacă ar fi să dau o notă pe o scală de la 1 la 10, atunci cu siguranţă acest apel ar primi notă maximă… deci 10 cu felicitări drept bonus!

Astfel, dacă sunteţi clienţi fideli Flanco şi doriţi să aflaţi anumite informaţii despre serviciile Flanco, cardul de puncte, comenzi, modalitate de plată, acces la un credit, timpul de livrare etc, nu ezitaţi să sunaţi la unul din numerele #suportclientinonstop 037.447.71.00 sau 021.203.81.70! Un operator vă va răspunde în cel mai scurt timp la toate întrebările!


Sursă foto antet: testmagazine.it

11 COMENTARII

  1. Aceasta idee este geniala deși pare greu de crezut. Cu toții știm ca atunci când ai o problema sau ai nevoie de o lămurire aștepți mult si bine si de multe ori renunți. Mulțumim de sfaturi

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.