Doriţi să vă puneţi în valoare frumuseţea în noua campanie BuzzStore şi Secom? Vă aştept să vă înscrieţi!

2
De câteva zile soarele ne zâmbeşte prietenos, iar primăvara dă semne că doreşte să se instaleze. Albinuţele au ieşit la zbor, iar natura parcă ar prinde viaţă.
Hărnicuţe cum ne-au obişnuit albinuţele de la BuzzStore împreună cu prietenii de la Secom au lansat o nouă minunată campanie de testare de produse disponibilă doar pentru buzzerii din Bucureşti, Ploieşti, Braşov, Bacău şi Iaşi.

Înscrie-te acum în campania de testare BUZZStoreşi poţi fi selecţionată pentru a primi GRATUIT Kit-ul Life-flo®!

Campania se desfăşoară în perioada 22 februarie – 15 aprilie 2016. Înscrierile sunt permise începând cu 22.02.2016 până la ocuparea tuturor locurilor disponibile în limita a 240 de locuri în oraşele în care sunt deschise magazine Secom® , distribuite astfel:
– 120 – Bucureşti, – 4 locaţii
– 30 – Ploieşti  (Bd. Republicii nr. 181, telefon  0725 443 642, 0372 444 003, email: ploiesti@secom.ro)
– 30 – Braşov  (Str. Muresenilor nr. 7, telefon 0725 443 645, 0372 444 006, email: brasov@secom.ro )
– 30 – Iaşi,  (Str. Piata Unirii, nr. 2, telefon 0725 443 644 , 0372 444 005, email: iasi@secom.ro )
–  30 – Bacău,   (Calea Marasesti nr. 11, telefon: 0725 443 646, 0372 444 007,
email; bacau@secom.ro
)
Pentru a fi eligibili, participanţii trebuie să aibă un cont activ pe BuzzStore. Dacă încă nu aveţi cont vă puteţi face unul accesând acest link şi completând câmpurile din chenarul galben din partea de jos a paginii deschise. După ce aţi efectuat acest pas, completaţi chestionarul campaniei disponibil pe pagina dedicată campaniei.
Nu uitaţi să daţi like paginilor Facebook BuzzStore şi Secom şi să vă înscrieţi la newsletter pe site-ul oficial Secom România!
Sunt selectate acele BUZZeriţe al căror profil este potrivit produselor propuse spre testare şi locuiesc în oraşele Bucureşti, Bacău, Braşov, Iaşi, Ploieşti.
Dacă sunteţi selectaţi printre cei 240 de buzzeri o să primiţi un mail prin care sunteţi înştiinţaţi. Va trebui să confirmaţi participarea la campanie. O să primiţi un voucher electronic în valoare de 250 lei tva inclus, valabil exclusiv în magazinele SECOM® din oraşele participante. În baza unei programări prealabile, participantul la campanie va beneficia de o evaluare gratuită şi recomandări de produse personalizată. Voucherul poate fi preschimbat exclusiv în produse Life-flo®. Suplimentar, în magazinele SECOM®, BUZZerul va primi un kit de BUZZ ce va conţine 10 cataloage de prezentare a produselor Life-flo® şi 10 vouchere de 25 de lei discount la achiziţia de produse din gama Life-flo® pentru prietenii participanţilor, un Ghid de BUZZ si un cadou personalizat SECOM®
Pentru a intrata în posesia produselor, participantul trebuie să se deplaseze la magazinul participant la campanie.

În această campanie ai şansa să îţi redescoperi  frumuseţea şi sănătatea pielii cu Life-flo®!

Aşa că dacă îţi doreşti hidratare, fermitate şi elasticitate, luminozitate sau atenuarea hipersensi-bilităţii pielii, prin această campanie de testare, ai şansa să descoperi produsele fito-dermatocosmetice de îngrijire şi frumuseţe a pielii, Life-flo®.

Life-flo® este o gamă complexă de produse pentru îngrijire şi înfrumuseţare inclusive produse adresate tipurilor de ten care necesită tratamente dermatologice. Principiul de bază în formularea produselor Life-flo® este asocierea ingredientelor naturale într-o manieră inovativă, susţinută de cercetări ştiinţifice. În plus, cu ajutorul produselor Life-flo® poţi realiza singură acasă propriile măşti şi produse de îngrijire cosmetică!

Frumuseţea înfloreşte în această primăvară cu fito-dermatocosmeticele Life-flo®: o gamă complexă din extracte vegetale şi ingrediente naturale întâlnite în cele mai diverse zone ale globului, de la apele cristaline ale Antarcticii până la tărâmurile exotice din Noua Zeelandă.

Formulele Life-flo® sunt create în baza cercetărilor ştiinţifice extinse pentru a respecta fiziologia pielii şi pentru a oferi rezultate exceptionale prin aplicare topică, non-invazivă.

Pentru a afla mai multe despre aceste minunate produse vizitaţi magazinele Secom® unde, sub îndrumarea consultanţilor Life-flo®, puteţi alege produsele fito-dermatocosmetice naturale de îngrijire corporală şi facială potrivite nevoilor fiecăruia,  astfel încât să vă bucuraţi de o piele şi un păr de invidiat. Mai mult, datorităa conceptului inovator pe care îl au la bază, în magazinele Secom® puteţi afla ce tipologie de ten aveţi şi puteşi primi sfaturi personalizate de îngrijire.

Cum poţi păstra gratuit kit-ul de testare?

Pentru a păstra gratuit kit-ul de testare trebuie să îndeplineşti următoarele condiţii:

– Eşti fan al paginii de Facebook BUZZStore şi Secom®
– Te abonezi la newsletter pe site-ul Secom® pentru a primi oferte şi informaţii despre produsele Secom®.
– Postezi minim 2 actualizări de stare pe pagina proprie de Facebook, cu vizibilitate publică, în care îţi faci cunoscută părerea despre produsele testate şi îţi încurajezi prietenii să-ţi ofere feedback şi suţinere printr-un total de minim 10 de interacţiuni (like, share, comment).
– Postezi un articol pe blogul propriu (în cazul în care ai), pe un forum/ grup pe reţele de socializare sau pe o altă reţea socială decât Facebook (Ex: Instagram, Google +, Pinterest, Twitter, etc)  cu impresiile din campania de testare.
– Vizitezi unul din magazinele Secom®, din oraşul tău şi realizezi un check-in, pe contul tău de Facebook împreună cu un mic comentariu despre experienţa din magazinul Secom®. Dacă ai blog, realizezi o recenzie a vizitei în magazin.
– Postezi sub formă de comentariu, o parere despre produsul preferat pe pagina de Facebook Secom®, pe un site, forum sau blog de modă şi frumuseţe unde se prezintă gama Life-flo®.
– Distribui catalogul Life-flo®, împreună cu voucherul de reducere către 10 prietene sau colege, împreună cu părerile tale de utilizare.
– Încarci în secţiunea My BUZZ din pagina de campanie link-uri către postările realizate conform Regulamentului şi completezi chestionarul de finalizare al campanie.

Fiecare părere de utilizare, indiferent de tipul acesteia sau de site-ul/reţeaua socială unde este postată, trebuie să conţină expresia #buzzsecom.

SUCCES!

2 COMENTARII

Dă-i un răspuns lui Cristina DragomirAnulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.