Revoluţia preţurilor la Emag – o mare dezamăgire!

0

 

Nu sunt adepta vânătorilor de oferte, deoarece ştiu care sunt procedurile aplicate în astfel de campanii gen “Revoluţia preţurilor”…
Eu de la Emag comand în special scutece pentru băieţelul meu. Şi cum stocul se epuizase, am făcut o nouă comandă. Nu neapărat că era “la ofertă”.
Ce mi-am comandat şi ce m-a revoltat…
 La scutece, oferta era atrăgătoare – doar 47 lei în loc de 55 lei cât plăteam de obicei. Doar că de obicei primeam şi un pachet de şerveţele umede, iar acum NIMIC! Ce e drept, nici nu scria de ele, iar eu oricum le cam evit. Prefer să folosesc apa, deoarece e sfântă. Curăţă şi nu irită, spre deosebire de şerveţelele umede care conţin fel de fel de substanţe nocive pentru pielea bebeluşilor. Acelea le folosesc doar când apare o urgenţă, suntem plecaţi şi copilul trebuie schimbat de scutec. Aşa că nu-i bai, doar că mă întreb: “Unde e oferta?” când un pachet de şerveţele de la acel Brand costă aproximativ 8 lei… şi oricum „la ofertă” pachetul a fost şi la comanda anterioară (49,50 lei), după cum puteţi vedea mai jos…
Comanda anterioară din 17 martie 2015
Comanda  din 24 iunie 2015

 

 

            Mi-am mai comandat un Card de memorie Kingston microSDHC 16GB, Class 10 + Adaptor care era cu 1 leu mai ieftin decât acelaşi card pe care l-am comandat pe data de 17 martie, halal “revoluţie”… dar nu-i bai…
Până aici nimic deranjant… acum urmează partea mai puţin frumoasă! Urmează să plecăm în vacanţă şi am nevoie neapărat de un fierbător electric. Aşa că mi-am spus că acum este prilejul perfect pentru a comanda unul. Mi-a atras atenţia următorul produs: Fierbator Moulinex BY2821, 2200 W, 1.7 l, Alb. Proastă alegere am putut face!
            Ce m-a enervat la culme a fost faptul că am primit un produs defect. Bineînţeles că l-am returnat imediat şi spre surprinderea mea, imediat ce am completat formularul de retur, cererea a fost aprobată, iar curierul a venit a doua zi pentru a ridica pachetul.
            Să spunem că se mai întâmplă, doar că nu e prima experienţă neplăcută cu produsele Emag.
În urmă cu aproximativ doi ani am comandat un GPS care mai mult a stat în cutie, cuminţel într-un sertar, deoarece vechiul şi bătrânul GPS încă îşi mai făcea treaba. Cel nou l-am folosit de puţine ori şi nu am avut probleme. Doar că la un moment dat nu mai pornea, deşi era încărcat. Era în garanţie şi l-am trimis în service. Pe fişă scria clar că nu prezintă urme de zgârieturi, lovituri, doar că surpriză… Butonul de pornire-oprire, incorporat în carcasa GPS-ului cică era rupt pe interior. Mi-am pus şi eu întrebarea atunci, cum puteam rupe eu butonul, când se vedea clar că produsul era intact, mai ales că nu-l folosisem nici prea des. Aşa că cei de la service prin intermediul Emag m-au fraierit de 50 lei.
Să le fie ruşine!

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here