Pentru ca in Romania situatia locurilor de munca si a universitatilor implica o concentrare a populatiei in jurul marilor orase, faptul ca un numar tot mai mare de persoane trebuie sa se mute dintr-o locatie in alta, chiar si pe distante mari, este tot mai comun. Primul pas inainte de a pune la cale un plan de mutare, este colaborarea cu o firma mutari nationale. Pentru ca procesul de mutare sa fie corect realizat, este bine sa se tina cont de urmatoarele sfaturi.

Comunicarea corecta cu o firma de mutari nationale

In momentul in care persoana care vrea sa se mute ia legatura cu o firma de mutari nationale este foarte important sa comunice corect cu aceasta, astfel incat rezultatele sa fie cele asteptate. Prin urmare in momentul in care specialistii pun intrebari, este ideal ca proprietarul sa raspunda sincer.

Potrivit FastMoving.ro, foarte multi proprietari fac greseala de a nu spune corect cantitatea estimativa de articole care trebuie mutate, pentru a obtine un pret mai mic. O astfel de alegere este gresita din mai multe puncte de vedere, pentru ca nu va face altceva decat sa puna in incurcatura firma de transport. Spre exemplu, in momentul in care trebuie sa fie transportate obiecte de mobilier uriase, iar firma de transport aduce o masina de dimensiuni medii, pentru ca asa li s-a comunicat, vor fi necesare mai multe transporturi si in final se va ajunge la acelasi pret.

Golirea pieselor de mobilier inainte ca firma de mutari sa ajunga

Numerosi proprietari care angajeaza o firma de mutari mobilier uita sa goleasca piesele de mobilier sau cred ca acestea vor fi transportate pline. In primul rand, este vorba despre greutatea pe care mobila o are atunci cand in interiorul ei se afla obiecte. O biblioteca plina cu carti este practic imposibil de miscat, chiar si de catre cele mai puternice persoane. In plus, piesele de mobilier mari nu pot fi transportate pline pentru ca vor fi demontate, mai ales atunci cand trebuie sa fie coborate de la etajele superioare. Nimeni nu va cobori cu un sifonier asamblat de la etajul 8 pe scari, cand acesta poate fi demontat si introdus in lift.

Prin urmare, toate obiectele trebuie sa fie puse in cutii separate si ambalate corespunzator.

Etichetarea cutiilor si a articolelor independente

Indiferent daca se apeleaza la o firma de mutari mobila Bucuresti sau din orice alt oras, etichetarea joaca un rol important in procesul de mutare, pentru ca ii ajuta pe cei care se ocupa de aceasta

operatiune sa inteleaga cu ce anume lucreaza. Avand in vedere acest aspect, in cazul in care intr-o cutie sunt obiecte fragile ea ar trebui sa fie etichetata corespunzator, astfel incat personalul firmei de mutari sa aiba grija cum manipuleaza cutia.

Proprietarii au tendinta sa creada gresit ca fiecare cutie trebuie tratata frumos. Este adevarat ca personalul firmei de curierat va avea grija de bunurile pe care le preia insa o cutie pe care scrie prosoape va fi manipulata diferit fata de o cutie pe care scrie pahare.

Tinand cont de aceste sugestii, este mult mai usor acum pentru toate persoanele interesate sa se mute, sa isi duca mobila si toate celelalte articole din vechia locatie in nou alocatie.

Lasă un răspuns

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.