Pentru a rezista pe o piață competitivă trebuie să vii în permanență cu idei noi care să te evidențieze față de ceilalți. Dacă ai acea sclipire de moment poți ajunge rapid în top, însă această ascensiune vine la pachet cu o serie de responsabilități. Abia acum urmează greul, pentru că nu-i ușor să te menții la cel mai înalt nivel.
Ai nevoie de oameni și idei.
Oamenii au idei! Iar ideile au nevoie de oameni. Se pare că vorbim de o echipă perfectă. Important este ca cele două elemente să se întrepătrundă. Caută oameni care să-ți înțeleagă business-ul, să-ți înțeleagă ideile și să rezoneze cu principiile tale. De multe ori este mai simplu să găsești astfel de persoane. Oameni cu idei sunt mulți. Însă dacă-ți lași afacerea doar pe mâinile lor, îți asumi un risc imens. Astfel posibilitatea de a te scufunda precum Titanicul este imensă. Dacă tot te scufunzi, măcar să fii tu la cârmă. Nava e a ta și știi cum să o stăpânești, astfel încât să ieși ușor din o situație neplăcută.
Oferă calitate, nu cantitate!
Pe piață există fel de fel de afaceri la cheie. Rezistă cine poate și cum poate. Dacă vrei totuși să ieși în evidență, atunci respectă-ți clienții. Astfel te vei respecta pe tine. Oferă-le doar produse și servicii de calitate, indiferent de domeniul în care activezi.
Reclama e sufletul comerțului
Auzim des acest lucru. Da, este adevărat: reclama este sufletul comerțului, însă nu-i suficient. Un suflet are nevoie de un trup. Fii de fiecare dată onest cu clienții tăi, indiferent de conceptul ales pentru promovare. Pont! Se poartă obiectele personalizate. De exemplu, un tricou cu logo și un mesaj ingenios poate juca un rol important în promovarea afacerii tale. Nici costurile nu sunt exagerate, mai ales că cerneala ploter de aici este ieftină și de calitate superioară.
Ține pasul cu tehnologia
Tehnologia înseamnă evoluție. Pentru a ușura munca ta și a angajaților, este esențial să ții pasul cu tot ce este nou pe piață. Dacă ai un magazin de exemplu, un cititor coduri de bare este mai mult decât util. Există mai multe tipuri de cititoare de coduri de bare. Sunt acele cititoare clasice, cu care ne-am obișnuit la casele de marcat, cititoarele de perete montate pentru ca tu să poți verifica oricând prețul unui produs, dar și acele cititoare de coduri de bare mobile, cu conexiune la internet și direct legate la stocurile din depozit. Cu ajutorul unui astfel de cititor de bare, angajații vor oferi mai ușor sprijin clienților privind numărul de obiecte din un anumit produs disponibile pe stoc, prețul și detalii despre producător.