În lumea afacerilor culmile succesului sunt greu de atins. Există o luptă acerbă continuă între branduri, iar calea spre succes nu este garantată doar de produse de calitate, servicii impecabile și prețuri foarte mici. Cheia succesului stă în promovare. Degeaba ai tu cele mai bune produse, oferi servicii de calitate și ai prețuri care determină concurența să se reorienteze sau să caute noi strategii pentru a atinge apogeul, dacă nu ai o campanie de promovare bine gândită care să-ți facă brand-ul cunoscut. Cine să cumpere de la tine, dacă nu a auzit nimeni de tine?
Dacă dorești să guști din bucuria succesului, atunci trebuie să muncești mult și să lupți pe toate fronturile. Fii un lider de piață în domeniul tău de activitate oferind un bun raport calitate preț și investind în strategii de promovare inovative pentru a atrage atenția publicului.
Cu siguranță vrei ceva mai mult decât clasicele reclame din reviste, ziare, bloguri sau spoturi TV. Și acestea sunt foarte importante, mai ales dacă sunt adresate unui public țintă. Însă dacă dorești un impact puternic asupra tuturor categoriilor de public, trebuie să plusezi cu diferite idei campanii marketing inovative.
Ce poți face?
Apelează la o metodă de marketing de efect care să ajute publicul să identifice ușor brand-ul tău, să țină minte reclama și să asocieze cu ușurință produsul cu acel concept de promovare ales. O astfel de campanie la modă este magic marketing.
În ce constă acest concept?
Magic marketing este o strategie de marketing bine gândită prin care un brand își poate promova produsele prin intermediul unui spectacol de magie. Iluzionismul a atras mereu public din toate categoriile socio-culturae și nu numai. Magia atrage! De ce să nu o folosim și într-o campanie de promovare îmbinând utilul cu plăcutul? Dacă în diverse videoclipuri muzicale există plasare de produse și majoritatea vedetelor iubite de public apar în reclame, de ce să nu ne putem bucura și de un spectacol de magie pe care să îl asociem cu un anumit brand,o anumită categorie de produse sau servicii.
O astfel de campanie de promovare are un puternic impact asupra publicului și cu siguranță o astfel de reclamă va deveni virală, ajungând la cât mai multe persoane. Acesta poate fi transmisă pe 4 căi diferite: contact direct, social media, mass media, reportaje, astfel încât efectul să fie cel așteptat.
Cel mai interesant mi se pare contactul direct cu publicul. Magicianul Lorenzo-Cristian oferă spectacole de magie cu efect inexplicabil pe domeniul public sau în centrele comerciale aglomerate, astfel încât, companiile care doresc să se implice într-o astfel de campanie să-și poată personaliza efectul cu un mesaj astfel încât spectatorii să poată recunoaște cu ușurință brand-ul.
Da, in ziua de azi marketingul a atins cote de neimaginat. Multi oameni de specialitate se intrec in a gasi solutii care mai de care mai interesante pentru a lansa un concept. Strategia lor e simpla: se bazeaza pe curiozitatea omului, pe dorinta acestuia de a fi impresionat, de a primi un cadou daca se poate.
am mai vazut undeva un material cu magicianul asta. Nu m-as fi gandit niciodata ca marketingul se poate combina atat de bine cu magia. Mai degraba nu m-as fi imaginat ca asta ar putea face oamenii sa actioneze intr-un fel dorit de noi.