Buzz Store şi Splat te invită la o nouă campanie – cea a dinţilor sănătoşi!

2

 

Se pare că albinuţele hărnicuţe de la BuzzStore a dat start unei noi campanii în colaborare cu Splat. Astfel, dacă doreşti să faci parte dintr-o echipă dinamică de testare a celor mai noi paste de dinţi vă invit să vă înscrieţi în noua campanie de testare GRATUITĂ a celor mai inovatoare produse de pe piaţă! Mai multe detalii despre această campanie, găsiţi mai jos:

Enunţul campaniei: 

Transforma spalatul pe dinti intr-o experienta altfel!

Daca esti unul dintre acei oameni care pur si simplu nu pot refuza provocarile, BUZZStore te invita sa descoperi, intr-o noua campanie de testare, pasta de dinti inovatoare Splat, potrivia celor care pleaca in cautarea unei aventuri de cum deschid ochii.

Splat transforma visele indraznete in realitate si te provoaca la dimineti altfel cu o gama de produse de ingrijire dentara altfel: pasta de dinti neagra pentru albire, pasta de dinti cu ingreidente afrodiziace, spuma de gura inovatoare si alte produse care te ajuta sa te bucuri de viata mai mult si sa ai incredere ca orice vis se poate transforma in realitate.

Inscrie-te acum in campania de testare BUZZStore si poti fi selectionat/a pentru a primi GRATUIT Kit-ul Splat!

In campanie sunt disponibile 200 de locuri. Campania se desfasoara in perioada 9 mai – 26 iunie 2016. Inscrierile incep in 13.05.16 pana la ocuparea tuturor locurilor disponibile

Completeaza chestionarul de selectie in campanie dupa ce te-ai autentificat in contul tau si fii cat mai sincer/a. Nu uita! Nu exista raspunsuri corecte sau gresite!

Sunt selectati acei BUZZeri al caror profil este potrivit produselor propuse spre testare. In cazul in care ai fost selectat, asigura-te ca adresa postala din contul tau este cea corecta.

Pentru cei puternici!

Pentru cei care iubesc marea!

Pentru cei ce iubesc!

Cum poti pastra GRATUIT  Kit-ul de testare?   

  • Esti fan al paginii de Facebook BUZZStore si Splat
  • Postezi minim 3 actualizari de stare pe pagina proprie de Facebook, cu vizibilitate publica, in care iti faci cunoscuta parerea despre produsele testate si iti incurajezi prietenii sa-ti ofere feedback si sutinere printr-un total de minim 10 de interactiuni (like, share, comment).
  • Postezi un articol pe blogul propriu (in cazul in care ai), pe un forum/ grup pe retele de socializare sau pe o alta retea sociala decat Facebook (Ex: Instagram, Google +, Pinterest, Twitter, etc)  cu impresiile din campania de testare.
  • Postezi pe pagina proprie de Facebook, cu vizibilitate publica, link-ul catre comunitatea
  • Postezi sub forma de comentariu, o parere despre produsul preferat pe pagina de Facebook Splat, pe un site, forum sau blog de moda si frumusete unde se prezinta gama Splat.
  • Distribui brosura, impreuna cu voucherul de reducere catre 10 prieteni sau colegi, impreuna cu parerile tale de utilizare.
  • Incarci in sectiunea My BUZZ din pagina de campanie link-uri catre postarile realizate conform Regulamentului si completezi chestionarul de finalizare campanie.

Fiecare parere de utilizare, indiferent de tipul acesteia sau de site-ul/reteaua sociala unde este postata, trebuie sa contina expresia #buzzsplat.

 

2 COMENTARII

    • Poti sa fii, dar nu esti obraznica ci corecte! Si eu le-am notificat aceasta problema, dar mi s-a spus ca acesta este regulamentul. Am gasit o cale de mijloc, pozand persoanele cu spatele.
      Ideea e ca e destul de penibil sa ma rog de cineva sa se fotografieze. Si oricum tot sponsorii au de pierdut. Poate ca cine accepta sa se fotografieze nu e interesat de produs, iar cine accepta nu e interesat, dar cauta sa ma ajute si din politete pastreaza pliantul, care ulterior ia drumul cosului de gunoi.
      Deci ar trebui sa se mearga si pe incredere, mai ales ca buzzerii sunt alesi doar daca indeplinesc anumite conditii!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.