De ce site-ul tău are nevoie de SEO?

4

optimizare SEO

Este de la sine înțeles că o afacere care nu este cunoscută în mediul online nu va aduce profit, prin urmare, un factor esențial pentru dezvoltarea site-ului tău îl constituie vizibilitatea acestuia.

De altfel, fluxul informațiilor în lumea digitală crește pe zi ce trece, iar autenticitatea lor devine din ce în ce mai greu de verificat.

Așadar, pentru ca site-ul tău să se regăsească în topul preferințelor userilor, este necesar să conțină informații calitative și relevante în același timp despre serviciile sau produsele tale și eventual, unele răspunsuri la anumite întrebări pe care le-ar putea avea utilizatorii.

Dat fiind faptul că trăim într-o eră a digitalizării și că oamenii accesează paginile de pe diverse gadgeturi, un alt aspect favorabil pentru businessul tău este designul mobile-friendly al site-ului.

Businessul tău are nevoie să ajungă în prima pagină a motoarelor de căutare, iar pentru asta este necesar să faci SEO sau să apelezi la un specialist care să se ocupe de acest aspect.

Ce este SEO?

SEO, abrevierea sintagmei SEARCH ENGINE OPTIMIZATION, adică optimizarea pentru motoarele de căutare, este un proces dinamic și complex al cărui obiectiv principal îl constituie poziționarea site-urilor în topul rezultatelor generate de motorul de căutare. Prin intermediul acestei practici, afacerea ta poate obține mai mult trafic și în mod evident va atrage mai mulți clienți, aducând profit.

Experiența utilizatorului contează!

Nu uita că te adresezi unor oameni și nu unor roboți! De aceea, este important să te axezi pe nevoile utilizatorilor, adaptându-ți resursele în funcție de ele.

Dacă userii vor întâmpina dificultăți din cauza anumitor caracteristici ale site-ului, vor avea o experiență neplăcută în timpul navigării și, în consecință, se vor simți frustrați, confuzi sau poate chiar enervați. În acest caz, este posibil ca utilizatorul să asocieze pagina cu emoțiile pe care i le stârnește chiar de la prima utilizare. Prin urmare, concentrează-te pe experiența pe care o trăiește utilizatorul în mediul online.

Care sunt cele mai bune instrumente SEO?

Există mai mulți factori care pot afecta vizibilitatea site-urilor pe internet, dar pentru optimizarea site-ului tău pot fi utilizate anumite tooluri, printre care se numără:

  • Backlink Anchor Text Analyzer – un instrument care își găsește utilitatea datorită faptului că determină backlinkurile site-ului și leagă textul utilizat de backlink de pagina ta web.
  • Backlink Explorer – un tool extrem de util care are în vedere cercetarea și analizarea site-urilor, dar și a linkurilor de calitate.
  • Backlink Builder – un aspect extrem de important în ceea ce privește optimizarea privind motoarele de căutare, deoarece realizează construcția de backlinkuri de calitate.

Instrumente potrivite pentru cuvintele cheie

  • Keyword Density – reprezintă un tool de densitate care verifică frecvența cuvintelor-cheie în cazul domeniului dat.
  • Keyword Density Checker – scanează URL-ul, analizează densitatea pe care o au cuvintele cheie și elimină cuvintele comune.
  • Keyword Dificulty Tool – realizează o analiză completă a competiției, căutând termeni sau expresii și identificând poziționarea site-urilor în Google.
  • Website Keyword Suggestions – instrument ce oferă sugestii de cuvinte-cheie, dar și estimări de trafic.
  • Market Samurai – găsește cuvintele cheie pentru anumite nișe potrivite pentru afacerea ta.

Tu știi ce contează pentru businessul tău?

Pentru a-i asigura afacerii tale vizibilitatea de care are nevoie, apelează la serviciile unei agenții SEO din București. Prin intermediul unei campanii de optimizare construite eficient și care să aducă rezultate bune pe termen lung, succesul businessului tău va spori.

4 COMENTARII

  1. orice site oricat de mic, si daca vinde 3 perechi de ciorapi, dar vrea sa le vanda bine, trebuie sa fie optimizat asa cum trebuie, sa fie cat mai sus in cautari si sa ofere o experienta misto din toate punctele de vedere.

  2. Interesant. Cred ca este prima data cand as lua in calcul sa apelez la o agentie. Acum ar mai ramane sa si castig serios din blogging ca sa se justifice o asemenea investitie. Pe de alta parte, daca as avea un magazin online o asemenea campanie SEO ar fi excelenta pentru ca investitia se amortizeaza rapid.

  3. Cu ocazia asta, mai pricepui si eu cate ceva despre SEO, fiindca sunt paralela complect cu acesti termeni. Imi dau seama, totusi, ca nu as fi capabila sa fac aceasta optimizare si ar trebui sa apelez la serviciile unor specialisti.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.