Ai grijă de imaginea firmei tale! 3 criterii de care să ții cont!

2

Imaginea firmei se construiește în timp pornind de la bază și urcând treptat către vârf. Cât de sus este vârful doar tu stabilești. Ce vreau să subliniez este faptul că orice companie de succes trebuie să acorde o deosebită atenție acestei imagini, deoarece un singur pas greșit poate dărâma tot ce ai construit până atunci. Așadar imaginea nu e greu de realizat sau îmbunătățit. E mai greu de păstrat.

imaginea firmei

Cum poți avea grijă de imaginea firmei tale?

Oferă doar produse și servicii de calitate

Primul și cel mai important lucru este legat de calitatea produselor sau serviciilor oferite. Un client mulțumit aduce după el încă 3-4, însă un client nemulțumit poate îndepărta 10 potențiali clienți. Calitatea este cea mai importantă carte de vizitită. Ai grijă de fiecare dată să nu-ți dezamăgești clienții și cu siguranță asta te va propulsa considerabil către topul celor mai apreciate firme din domeniul în care activezi.

Fii mereu perseverent și ai grijă să vii în permanență cu ceva nou. Îmbunătățește-ți în permanență serviciile și produsele, caută idei inovative și studiază cu mare atenție piața pentru a oferi exact ce se cere.

Angajează personal calificat și respectă-le drepturile

Recent am găsit pe Facebook un citat care mi-a atras atenția. „Niciodata nu intelegi cat de ieftin e un specialist, pana cand nu te costa scump un om care nu se pricepe” (Alex Dona TNR). Vorbele astea le poate scoate doar un om cu experiență, un om care pune valoare pe forța de muncă.

Oricine poate fi manager, dar nu oricine poate fi un manager bun. Un manager bun trebuie să obțină rezultate lucrând cot la cot cu omul. Înainte de a fi șef, fii coleg! Apoi caută o metodă de a reuși să coordonezi eficient echipa pentru a obține de fiecare dată rezultate maxime. Iar în cele din urmă, ai grijă ca oamenii buni din echipa ta să fie de fiecare dată mulțumiți atât de echipă cât și de mediul de lucru. Altfel vor pleca, iar să o iei de la capăt cu alte persoane nu e chiar atât de ușor, iar compania va avea de suferit până când noii angajați vor prinde care e mersul și din urmă.

În ceea ce privește mediul de lucru sau interacțiunea angajaților direct cu clienții, puteți opta pentru uniforme personalizate unde este cazul. Uniformele le puteți alege împreună cu angajații, iar mai apoi le puteți personaliza. Dacă aveți un volum mare de obiecte textile de personalizat recomand aceste masini de brodat Happy. Astfel, nu vei mai depinde de intermediari, iar imaginea firmei va avea doar de câștigat.

Fii onest când vine vorba de campanii publicitare

Reclama e sufletul comerțului, dar dacă tu spui că vinzi mere roșii, iar tu ai doar mere galbene, le poți „vopsi”, însă clientul se va prinde. Promovează-ți sincer afacerea și vei avea doar de câștigat. În caz contrat imaginea firmei va avea de suferit.

Mizează pe diverse povești de viață atunci când inițiezi o campanie publicitară. Sunt foarte mulți oameni sătui de „poveștile” standard întâlnite în diverse spoturi publicitare, iar dacă nu vii cu ceva deosebit, reclama ta va fi încă una din miile de reclame trecute neobservate.

2 COMENTARII

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.