Cum sa faci publicitate care sa vanda produsele

4

Sa zicem ca astazi de dimineata ai inceput sa lucrezi pentru agentia mea si ai trecut pe la biroul meu sa imi  ceri sfatul. Imi cer scuze pentru simplificarea excesiva a unora dintre subiectele complicate si pentru obsedanta grija a stilului meu: cea a conciziunii. Si eu si tu suntem grabiti.

Primul lucru pe care trebuie sa iti spun este ca s-ar putea sa nu iti dai seama cat de mare este diferenta intre o reclama si alta.

O reclama proasta poate de fapt sa reduca vanzarile la un produs. De aceea noi iti recomandam sa apelezi la campaniile de direct marketing sau sa achizitionezi o baza de date cu lista firme. Campaniile de marketing direct nu se adreseaza oricarei persoane ci sunt selectati clientii potentiali, care indeplinesc anumite cerinte care le recomanda ca si cumparatori. In ceea ce priveste bazele de date cu companii, acestea trebuie sa contina informatii despre firme actualizate frecvent. Scopul principal al acestei tehnici de promovare este cresterea pe termen scurt a vanzarilor.

Intr-o cercetare de piata s-a desoperit ca pentru o anumita marca de bere consumul era mai scazut in cazul acelora care isi aminteau reclama decat in cazul celor care nu si-o aminteau. Producatorul marcii cheltuise milioane de dolari pe o relama care nu ii vindea berea.

Uneori ma intreb daca nu cumva exista o conspiratie tacita intre consumatori, mass media si agenti pentru a evita supunerea reclamelor la astfel de teste usturatoare. Toti cei implicati au un interes indreptatit in prelungirea mitului conform caruia toate reclamele cresc vanzarile pana la un punct. Nu este adevarat.

Faceti-va temele

Nu ai nici o sansa sa produci reclame reusite daca nu incepi prin a-ti face temele. Intotdeauna am considerat acest lucru ca fiind extrem de obositor si monoton, dar nu exista inlocuitor pentru el.

Este foarte important sa studiezi produsul curuia ii vei face reclama. Cu cat stii mai multe despre el, cu atat cresc sansele de a veni cu o idee inspirata pentru a-l face sa se vanda.

DISTRIBUIȚI

4 COMENTARII

  1. Corect! Reclama trebuie sa fie adecvata produsului promovat. Se intampla ca unele persoane sa faca reclama la ceva, insa nu au habar la ce foloseste cu adevarat acel produs asa ca totul suna fals si aiurea.

  2. Eu sunt de parere ca omul vrea sa cumpere , nu vrea sa-i vinzi, asa ca promovarea unui produs prea agresiva nu da rezultate, chiar si pentru consumatori tinta….

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.