Măsura anunţată de anul trecut a fost în teste, iar acum e disponibil la nivel internaţional!
Chiar daca sunt persoane care nu au apreciat aceste butoane şi le-au considerat copilăroase, eu sunt de părere că butoanele pot face diferenţa totuşi între postări.
De exemplu la o postare în care nişte copii sau animăluţe erau victimele unui comportament neadecvat sau imaginile postate făceau referire la un accident grav, erau persoane care dădeau like pentru a marca faptul că au văzut postarea, ca un fel de „mulţumesc pentru că mi-ai comunicat această informaţie”!
Ei bine, aceste aprecieri erau blamate de alţi utilizatori care nu întârziau să îşi manifeste furia şi împotriva acestei categorii de persoane prin comentarii de genul „cum poţi da like la aşa ceva”.
În concluzie butonul de like nu era înţeles de toţi, iar folosirea lui putea genera şi reacţii negative, de aceea a apărut nevoia ca utilizatorii să-şi manifeste sentimentele faţă de postări prin aceste emoticoane!
La exemplele de mai sus, în funcţie de situaţie, puteţi folosi butoanele „sad” sau „angry”, asta înseamnă că suteţi în asentimentul persoanei care a postat dar cele relatate nu sunt pe placul vostru.
Eu sigur n-am fost cuminte ca inca nu mi le-au dat 😀
De pe PC ar trebui sa functionze, pe telefon mai sunt probleme. Am inteles ca pe telefon ar trebui reactualizata aplicatia suu re-instalata. Eu pe telefon intru pe FB direct din Browser si functioneaza.
[…] Facebook reușesc frecvent să ne surprindă cu fel de fel de modificări. După posibilitatea de a reacționa la postări în funcție de starea provocată, rețeaua social-media a venit cu o serie de […]